Kruche serowe ciasteczka

Jako, że zostało mi trochę kruchego ciasta z tarty, postanowiłam coś z niego zrobić. Pierwsza myśl: "Ciasteczka! Ale jakie, na słodko? Nieee, przecież w kruchym jest sól. No to będą wytrawne!" Wyjęłam foremki i dokładnie obejrzałam lodówkę. Znalazłam kilka plasterków sera. Podwinęłam rękawy i o godzinie 21 zabrałam się za pieczenie ciastek :D. Może i niezbyt odkrywczych, ale całkiem smacznych, no i nic się nie marnuje! :) W sam raz na szybką przekąskę w ciągu dnia. Wykonanie banalne, przepis podam na oko, bo nawet nie wiem, ile dokładnie ciastek wyszło. Zdjęcia średnie, bo robione wieczorem, w kiepskim świetle, a na dodatek telefonem, bo mój aparat coś się zbuntował (mam nadzieję, że tylko na chwilę).


 Składniki:
skrawki kruchego, słonego ciasta (przepis podany post niżej, przy tarcie obiadowej)
garść startego, żółtego sera

Ciasto wyjmujemy z lodówki, rozwałkowujemy na grubość około 4-5mm. Za pomocą foremki wykrajamy dowolne kształty. Każde ciasteczko posypujemy serem i pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 220stopni przez około 13 minut. Dobre i na ciepło, i na zimno.



A dzisiaj zabieram się za pierogi z (niestety już mrożonymi :c) truskawkami!

 http://cdn1.durszlak.pl/system/campaign/banner/280/embed_PhiJ2Qfh30U4igBaa36ZRw1lNFTGggzz.jpg

4 komentarze:

Ola at: 31 lipca 2012 13:20 pisze...

podbiłaś nimi moje serce :)

Pan Deserek :) at: 31 lipca 2012 14:23 pisze...

Takiego smaczku mi narobiłaś, że zabieram się za ciasteczka ale nie powiem jeszcze jakie - Ale te Twoje są niesamowite z serkiem :) mniam mniam :)

Fun&Taste at: 3 sierpnia 2012 11:45 pisze...

Brzmi smaczniusio, doskonałe na party :)

Anonimowy at: 30 stycznia 2014 09:38 pisze...

Ojeju nie zesrej się ~!

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)