Brkfst 4: kasza jaglana na sypko

Chcę podzielić się z Wami sposobem na ugotowanie jaglanki idealnej. Z podanego przepisu otrzymamy kaszę sypką, nieklejącą się, nierozgotowaną. Wiele osób mówi, że nie lubi jaglanej, ale jestem przekonana, że po prostu nie umieją jej poprawnie przygotować. O właściwościach zdrowotnych chyba nie muszę wspominać, prawda?
Ps. Najlepsza jedzona w łóżku, w różowej piżamie, niedbałym koku i z książką na kolanach. Lubię się nie spieszyć i chociaż przez chwilę "nicnierobić". Cieszę się ostatnimi chwilami wolności i ładuję akumulatory na wrzesień. Bo wrzesień będzie ciężki.


Składniki:
55 g kaszy jaglanej
szklanka wody/mleka
+dodatki, tu borówki amerykańskie, syrop z agawy i fasolowe trufelki

Kaszę jaglaną prażymy na suchej patelni do momentu, aż zacznie ładnie pachnieć. Wrzucamy do gotującego się płynu i gotujemy przez 12 min. Nie mieszamy kaszy! Po tym czasie odstawiamy "pod kołdrę" na kolejne 8 min. Przygotowujemy dodatki i jemy. Pełnowartościowe śniadanie w 20 minut, smacznego!


8 komentarze:

Magdalena Kuchaja at: 12 sierpnia 2014 16:22 pisze...

borówki, na punkcie których ostatnio mam bzika! i kasza jaglana, którą uwielbiam! :)

Agata at: 12 sierpnia 2014 16:25 pisze...

zgadzam się - trzeba korzystać z ostatków wakacji i zajadać takie leniwe śniadania :)
do jaglanki przekonywać mnie nie trzeba - uwielbiam ją!

Agnieszka at: 12 sierpnia 2014 16:39 pisze...

kasza jaglana i borówki to połączenie idealne!

black_olive at: 12 sierpnia 2014 18:49 pisze...

kto nie lubi kaszy jaglanej? przyznawać się! :D
ja osobiście chyba nie znam takiej osoby :)
oj taaak, chyba też zafunduje sobie taki poranek...:]

Natalie at: 12 sierpnia 2014 20:06 pisze...

Wow! Idealna wariacja na temat jaglanki! Uwielbiam ją :)

poranny potwór at: 12 sierpnia 2014 21:53 pisze...

Zapisuję i muszę wypróbować, bo faktycznie należę do osób, które nie przepadają za kaszą jaglaną, ale chyba ze względu na to, że właśnie źle ją przyrządzam.. ;)

Hania at: 12 sierpnia 2014 23:10 pisze...

mniammm :)

Magda C. at: 14 sierpnia 2014 21:47 pisze...

Wygląda to naprawdę pysznie :)

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)