Współpraca KFD

Od dwóch miesięcy regularnie chodzę na siłownię. Staram się też jeść racjonalnie, a ostatnio zaczęłam zwracać uwagę na posiłki okołotreningowe. Wiadomo przecież, że ćwiczenia to tylko 30% dobrego wyglądu, pozostałe 70% to dieta. Osoby uprawiające sport powinny zwiększyć ilość spożywanego białka. Jak uzupełnić niedobory? Jeden z łatwiejszych sposobów to spożywanie białka w proszku.




Dostałam do przetestowania koncentrat białka serwatkowego o smaku waniliowo-migdałowym. Po pierwsze, wysyłka. Paczka przyszła już dzień po złożeniu zamówienia i była dokładnie zapakowana. Kontakt ze sklepem również sprawny, a podejście do klienta bardzo profesjonalne. Po drugie, białko naprawdę mi smakuje. Dobrze się rozpuszcza, nie ma żadnej piany, jest smaczne zarówno z wodą, jak i mlekiem. Doskonale sprawdza się również w wypiekach i plackach, na które przepisy będą niedługo na blogu.
Wszystkim zainteresowanym sportem polecam również forum kfd, gdzie można znaleźć wiele bardzo przydatnych wskazówek dotyczących treningów i suplementacji. Ja będę zaglądać na pewno!

1 komentarze:

Pam. at: 6 sierpnia 2014 21:40 pisze...

Niedawno kupiłam kokosowo- waniliowe WPC i jestem bardzo zadowolona, choć nie wyobrażam sobie pić tego z mlekiem, umrzeć można by z zasłodzenia ;D

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)