Zdrowy chlebek bananowy

Dzisiaj powiem tylko, że proszę o bardzo mocne trzymanie kciuków jutro o 12. Oby drugi etap nie był taki trudny. Filozofio, nadchodzę!
 
Zapraszam też do innej wersji tego chlebka, którą przygotowałam TU

CHLEBEK BANANOWY II


 Składniki (mała keksówka):
 1,5 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
1 jajko
 2 banany (rozgniecione)
trzy łyżki oleju
1/2 szklanki jogurtu naturalnego
garść rodzynek
dwie czubate łyżki miodu
łyżeczka sody
szczypta soli
 cynamon

NIE UŻYWAMY MIKSERA. Wszystkie składniki wkładamy do miski i mieszamy. Przekładamy do keksówki, pieczemy przez godzinę w temperaturze 180stopni. Jeżeli będzie się przypiekać na wierzchu, to przykrywamy go folią. Smacznego!


 
JA I FILOZOFIA POZDRAWIAMY!


A co do konkursu recytatorskiego, to zajęłam 3 miejsce :) Całkiem fajnie, tym bardziej, że miejsca przede mną zajęły dziewczyny profesjonalnie występujące w teatrze, także...


6 komentarze:

szopu at: 22 marca 2013 20:30 pisze...

d'awww, różowe :'D

teenager ;) at: 23 marca 2013 05:53 pisze...

wow, świetny pomysł na chlebek bananowy - może zrobię akurat mam bananki w domu ;)

teenager ;) at: 23 marca 2013 06:01 pisze...

z całą pewnością mozesz liczyć na moje kciuki ;*
gratulację 3 miejsca ;)

kuchniainspirowananatura at: 23 marca 2013 07:39 pisze...

bardzo fajny przepis :)
daj znać jak Ci posżło :)

Anulla at: 8 kwietnia 2013 21:52 pisze...

uwielbiam ten chlebek:D

zapach mięty at: 6 listopada 2013 21:44 pisze...

długo szukałam czegoś dobrego do pracy, żeby było nie tylko kaloryczne ale i zdrowe.

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)