ŚNIADANIE #3: Placki brownie

To takie brownie z patelni. Przyznam się, że nigdy nie jadłam ani nie robiłam prawdziwego brownie, ale placki wyszły genialne, jutro powtórka! Przepis znalazłam na jednym z blogów śniadaniowych, które ostatnio przeglądam i bardzo mnie inspirują. Polecam bardzo, jedne z lepszych, jakie ostatnio przyrządzałam.

Już po filozofii... Jak wrażenia? O wiele trudniejsze niż etap szkolny, ale to było raczej do przewidzenia :D Napisałam wszystko, znalazłam sobie kilka błędów, ale zawsze jest jakaś iskierka nadziei. Przechodzi się dalej jak ma się 40 pkt na 50,oby  że się udało.

Swoją drogą chcę życzyć wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT! Smacznego jajka, rodzinnej atmosfery i pysznych mazurków!
Wiem, że przepis nieświąteczny, a śniadaniowy, co więcej dodany o nieśniadaniowej porze, ale ćśśś :D Na święta będę robiła sernik i jakąś babkę (specjalnie kupiłam foremkę, cóż za poświęcienie), także przepisy na nie niedługo powinny się pojawić. A może jakieś polecacie? Czekam na inspiracje.

PLACKI BROWNIE
źródło <klik>


Składniki:
1/2 szklanki mąki razowej 
(ja użyłam pół na pół gryczana i pełnoziarnista)
1/2 szklanki maślanki
1 białko
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
1/2 łyżeczki cynamonu
1 czubata łyżeczka kakao
2 kostki pokrojonej gorzkiej czekolady
Tradycyjnie suche mieszamy w jednej miseczce, w drugiej roztrzepujemy białko z maślanką. Łączymy, odstawiamy na chwilę. Smażymy na małym ogniu na odrobinie oleju, 2 łyżki ciasta na placek, na każdym placku układamy plasterki jabłka 


3 komentarze:

whiness at: 27 marca 2013 21:48 pisze...

Ojejku, cudowne placuszki :) Dawno nie jadłam takich czekoladowych...

teenager ;) at: 28 marca 2013 06:02 pisze...

mmm bardzo lubię takie czekoladowe placuszki z owocami ;D

nathalia8 at: 8 kwietnia 2013 12:03 pisze...

Mmmm ale pysznosci!

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)