Gotuj w stylu RAW

Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować RAW FOOD, czyli inaczej jedzeniem na surowo. Taka dieta bogata jest w produkty roślinne, w większości surowe. Wydawać się to może bardzo trudne, ale przynosi wiele korzyści dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia. Ja zasmakowałam w surowej gryczance, która w sezonie letnim jest moim częstym śniadaniem. Przepis jest niezwykle prosty, a efekt końcowy zachwyca smakiem.


Składniki:
1 porcja
65g kaszy gryczanej niepalonej
1/3 szklanki mleka roślinnego/wody
1 banan
kilka truskawek

Wieczorem kaszę zalewam szklanką wody, odstawiam. Rano odsączam na sitku i przepłukuję wodą. Blenderuję z mlekiem/wodą, bananem i truskawkami. Podaję z dodatkami, szczególnie polecam z tymi, również raw, truflami ;)

6 komentarze:

Marcela at: 20 czerwca 2014 14:52 pisze...

Łaaaał! jestem zdecydowanie na tak! a jakie zdjęcia.... PIĘKNIE!

teenager ;) at: 21 czerwca 2014 07:18 pisze...

jak dla mnie najlepsza wersja kaszy gryczanej - uwielbiam! :)

Pola A at: 21 czerwca 2014 18:25 pisze...

takie cudo jadłabym na każde śniadanie!

Back Taste at: 22 czerwca 2014 10:39 pisze...

Słyszałam o tej diecie, a raczej sposobie odżywiania. Trochę nie dla mnie, ale trzymam kciuki za Ciebie:)

Pozdrowienia:)

Canette at: 30 czerwca 2014 19:50 pisze...

To zdecydowanie coś dla mnie :D

Viktoria Oszczanowska at: 30 lipca 2014 15:41 pisze...

Smaczny pomysł :)

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)