Włochy na śniadanie.

Nie wiem jak Wy, ale ja nie ruszam się z domu bez śniadania. Jak można odmawiać sobie tej przyjemności? (; Brak czasu nie jest wymówką, o nie! Tą owsiankę gotuje się bowiem wieczorem, a rano tylko odgrzewa. W nocy owsianka nabiera smaku przez co smakuje jak prawdziwe tiramisu. Zamknij oczy i poczuj się jak we Włoszech.

OWSIANKA TIRAMISU
 

 Składniki:
50g płatków owsianych (5 łyżek)
łyżka otrębów pszennych
 szklanka mleka
czubata łyżeczka kawy tiramisu

do podania:
serek naturalny
miód/stewia
gorzkie kakao
trzy biszkopty

Płatki i otręby zalewamy wrzątkiem, czekamy aż pochłoną płyn. Łyżeczkę kawy zalewamy małą ilością wrzątku. Następnie płatki przekładamy do garnuszka i zalewamy mlekiem i kawą. Gotujemy do zgęstnienia. Przekładamy do miseczki i (po wystygnięciu) wkładamy do lodówki.
Rano owsiankę podgrzewamy. Jeżeli konsystencja jest za gęsta, dolewamy wody. Serek mieszamy z miodem lub stewią.
Na dnie miseczki układamy biszkopty, potem owsiankę, a na końcu polewamy ją serkiem i dekorujemy kakao. Smacznego!



5 komentarze:

Ervisha at: 25 listopada 2013 11:43 pisze...

Nabrałam na nią ochoty :)

teenager ;) at: 25 listopada 2013 15:54 pisze...

tiramisu na śniadanie - no jasne, ze świetny pomysł :) takie małe poranne kawowe pobudzenie i to w pysznym stylu :)

Natalie at: 25 listopada 2013 16:34 pisze...

Ja też nie wychodzę bez śniadania - nigdy ! To grzech :)
A takie tiramisu to ja poproszę ! :)

Magda C. at: 27 listopada 2013 18:08 pisze...

Jaka fajna owsianka! Świetny pomysł!

Twoja Dietetyczka at: 15 stycznia 2014 21:40 pisze...

na pewno wypróbuję ! ;)

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)