Puchata owsianka

Pokażę Wam moje śniadanie. Zdecydowanie ulubione, ostatnio jedzone codziennie... i chyba prędko mi się nie znudzi. Smakuje dosłownie jak chmurka, tak przygotowana owsianka jest taka delikatna... To wszystko za sprawą ubitego białka. Choć może niewyględna, ale zdecydowanie najlepsza. Mleko sojowe kupiłam w biedronce za około 4 zł. Jest warte swojej ceny! :)
Bardzo zachęcam wszystkich do wstania choć 5 minut wcześniej, żeby przygotować sobie takie śniadanie. Ja nie wyobrażam sobie wyjścia z domu z pustym brzuchem.


Składniki (jedna porcja):
4 łyżki płatków owsianych
szklanka czekoladowego mleka sojowego
białko jaja
owoce do podania

Płatki owsiane wsypujemy do garnka, odrobinę podlewamy wodą i chwilę czekamy. Białko ubijamy na sztywno z odrobiną soli. Płatki zalewamy mlekiem, chwilę gotujemy (żeby trochę zgęstniało). Zdejmujemy z gazu i dodajemy ubite białko. Dokładnie mieszamy, żeby pozbyć się grudek. Gotujemy jeszcze chwilę aż do ścięcia się białka. Przekładamy do miseczki i podajemy z dowolnymi owocami, u mnie z jabłkiem. Szybko jemy, bo pyszne :D Smacznego!



3 komentarze:

whiness at: 22 stycznia 2013 18:14 pisze...

Uwielbiam mleko sojowe :) Nie robiłam za to nigdy owsianki na czekoladowym i już mam bardzo kuszącą propozycję na najbliższe dni :D Wygląda tak puszyście i apetycznie.

teenager ;) at: 23 stycznia 2013 05:40 pisze...

mmm puchate owsianki są pycha !

franiaxz at: 23 stycznia 2013 21:24 pisze...

mrał pędzę po mleko sojowe <3

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)