Ciasteczka owsiane + kontynuacja współpracy kfd

Odkąd zrobiło się ciepło, z każdej strony słyszy się o magicznych środkach na utratę wagi, gwarantujących szybki i trwały efekt, najlepiej w tydzień. Zapomina się tylko o jednej, najważniejszej rzeczy: o formę dba się przez cały rok. To długotrwały proces, któremu towarzyszy wysiłek fizyczny i racjonalne jedzenie. No właśnie, jedzenie. Nie musimy rezygnować z ciastek i słodyczy. Wystarczy, że przygotujemy je w domu, odpowiednio dobierając składniki i proporcje; no i jemy dwie sztuki, a nie paczki.


Składniki:
80 g płatków owsianych
30 g otrębów pszennych
łyżka rozpuszczonego oleju kokosowego
obrane i starte na tarce jabłko
mała marchewka
jajko
białko
10 g wpc
ew słodzik

Mieszamy razem, formujemy ciasteczka (moze byc troche cieżko, bo ciastka sa dosc miękkie) i układamy na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce. Pieczemy jakies 25 min, gdyby sie zbytnio rumieniły trzeba przykryć je folia. Jemy po wystudzeniu. Mi wyszło 13 sztuk.


W przepisie użyłam białka serwatkowego w proszku. Fajna sprawa dla podbcia białka w diecie. Używam KFD Premium WPC 80, świetna jakoś w świetnej cenie. Ostatnio poszerzona gama smaków również zachęca, wypróbowana przeze mnie trufla kokosowa bardzo mi smakuje. Wpadajcie też na forum kfd, dużo przydanych informacji.

4 komentarze:

Magda Lena at: 13 czerwca 2015 19:08 pisze...

Ciastka owsiane są przeważnie szybkie w zrobieniu, a zawsze takie smaczne! :)

Magda C. at: 15 czerwca 2015 13:41 pisze...

Uwielbiam ciastka owsiane :)

Sylwia Martyna at: 10 września 2015 20:13 pisze...

Świetne! W sobotę, będę piec. Napisze, czy mi wyszły 😉

Kraina Sosny at: 3 maja 2016 15:47 pisze...

Cudowne :)

Prześlij komentarz

Search This Blog

Obserwatorzy

Obserwatorzy Google+

Etykiety

awokado (1) Babki (1) bakalie (3) banany (4) beszamel (1) bez pieczenia (7) bezy (6) białka (1) białko (4) biszkopt (4) Boże Narodzenie (6) bób (2) brkfst (8) bułki słodkie (9) chleb (4) ciasta (25) Ciasteczka (12) ciastka (15) Ciasto drożdżowe (20) ciasto francuskie (2) ciasto kruche (13) ciecierzyca (2) coś słodkiego (77) cukinia (5) curry (2) cykl tematyczny (8) cynamon (10) cytryna (1) czekolada (23) Dania główne (21) desery (13) do pieczywa (7) domowy fast food (4) dynia (2) fasola (5) faworki (1) gryczanka (1) Halloween (1) herbatniki (3) hummus (2) jagody (2) jajka (2) jesień (19) kaczka (1) kakao (9) kandyzowane owoce (2) karmelizowane owoce (2) kasza (5) kasza jaglana (1) kokos (2) koktajl (2) komosa ryżowa (1) kremówka (4) kruszonka (4) kuchnia angielska (5) kuchnia chińska (1) kuchnia francuska (3) kuchnia włoska (6) lato (9) lody (2) lukier (3) majonez (3) makaron (7) maliny (1) mango (1) masło orzechowe (4) mąka orkiszowa (1) mąka pełnoziarnista (13) mięsne (6) mleko roślinne (2) moje gadanie (3) muffinki i babeczki (7) na śniadanie (48) naleśniki (6) nasiona chia (1) niekulinarnie (3) nutella (2) obiadowe (33) omlet (4) orzechy (2) owoce (26) owsianka (7) pancakes (4) pączki (1) pieczywo (1) pierniki (1) pierogi i kluski (5) pierś z kurczaka (4) pizza (2) Placki naleśniki i pierogi (19) podróże (1) proteinowe (1) przekładane (3) raw (1) ricotta (2) rogaliki (2) rolada (1) ryby (1) ryż (5) sałatki (4) scones (1) serek wiejski (1) serniki (3) smoothie (1) soczewica (2) szpinak (3) szybkie (26) śliwki (4) tarty (6) tłusty czwartek (2) torty (5) trufle (2) truskawki (2) vegan (1) warzywa (23) warzywa faszerowane (2) wege (4) Wielkanoc (2) współpraca (3) wytrawnie (15) zakwas (1) zapiekanki (3) zdrowe (24) zima (14) zupy (3) żółtka (4)